Pentru că ne dorim ca dumneavoastră să fiți pe deplin mulțumiți de produsele comandate și să purtați numai ceea ce vi se potrivește, returnarea produselor se face într-o manieră simplă. Vă informăm că aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:
1. Înlocuirea produsului returnat cu altul disponibil pe site-ul www.extra-s.ro
2. Rambursarea contravalorii produsului
Termenul maxim pentru ambele modalități este de 14 zile de când intrați în posesia produsului! (Termenul maxim se referă la momentul în care se face recepţia coletului, mai exact, în maxim 14 zile de când intraţi în posesia produsului, coletul dumneavoastră trebuie să ajungă la noi.)

Înlocuirea produsului returnat
Pentru înlocuirea produsului returnat, vă rugăm să ne contactați prin email la adresa sales@extra-s.ro sau la nr de telefon 0738 38 38 01. După ce confirmăm disponibilitatea produsului ales pentru schimb, expediem coletul. Produsul/produsele iniţiale vor fi preluate de curier în maxim 24 de ore de la solicitarea schimbului. În urma preluării coletului iniţial, se va face livrarea coletului cu noul produs.
Dacă alegeți înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe www.extra-s.ro, iar valoarea celui din urmă este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
– dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar oferit de dumneavoastră.
– dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ca în cazul oricărei alte comenzi, ramburs, la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.
Menționăm că pentru comenzi cu o valoare a produselor mai mică de 200 lei (exclusă fiind taxa de transport), transportul pentru schimb va fi achitat tot de dumneavoastră (19 lei) .

De asemenea, pentru schimburi de preferinţă (culoare/mărime/model), nu ne asumăm plata transportului. Aceasta va reveni în sarcina clientului.

Returnarea contravalorii produsului
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv şi fără a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului.
Pentru returnarea produsului, vă rugăm să urmați următorii pași:

1) Informaţi-ne printr-un e-mail către sales@extra-s.ro că doriți să returnaţi coletul, iar apoi transmiteţi coletul pe adresa: Strada Zizinului, Nr. 113, Brasov, 500407. Împachetați atent încălțămintea pentru a nu se deteriora la transport. Asigurati-vă că sunt incluse toate accesoriile, etichetele şi o copie a facturii.  Returul nu este gratuit, indiferent de valoarea comenzii, astfel, plata transportului revine în sarcina dumneavoastră. În consecință, retururile expediate cu plata la destinatar(adică la noi), vor fi refuzate. Menţionăm că puteţi alege orice firma de curierat, dar nu se acceptă returul prin Poşta! Coletul poate fi dus personal la adresa de mai jos, însă returul nu se acceptă in magazinul fizic din Braşov.
Pe colet, la secţiunea DESTINATAR, se vor introduce următoarele informaţii:

EXTRA-S FOOTWEAR SRL
Adresa: Strada Zizinului, Nr. 113, Braşov, 500407
Nr. de telefon: +40 738 383 801

Vă rugăm să menţionaţi firmei de curierat ca livrarea să fie făcută între orele 9:00-16:30 de luni până vineri. În afara acestor ore, nu este nimeni să preia coletele, astfel că nu ne asumăm situațiile în care curierul încearcă livrarea în afara acestui interval orar.
2) Vă rugăm să trimiteți e-mail pe sales@extra-s.ro cu: Nume, Prenume, Cont bancar (IBAN) şi BANCA, precum si nr de AWB cu care s-a făcut expediţia coletului de retur (cu care trimiteţi dumneavoastră coletul spre noi). În contul IBAN transmis se va returna contravaloarea produsului în maxim 14 zile de când produsul ajunge în posesia noastră.

REȚINEȚI!
–  Produsul nu trebuie să prezinte semne de purtare, semne de uzură sau consum.
–  Defectele remarcate în coletele expediate spre dumneavoastră se sesizează prin e-mail sau telefon în maxim 24 de ore de la recepţionarea coletului!
–  În momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuie împachetate corespunzător, cel puţin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.
–  Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
– Vă recomandăm să probați încălțămintea pe o suprafață moale pentru a preveni deteriorarea produsului, în cazul în care doriți să îl returnați.
EXTRA-S FOOTWEAR SRL își rezervă dreptul de a refuza retururile la care nu sunt respectate menţiunile din politica de retur. Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricaţie.